Gdy oglądamy telewizję, przeglądamy internet, idziemy przez centrum handlowe, przejeżdżamy koło odwołującej się do seksu reklamy możemy natrafić na obrazy pornograficzne w sposób jawny lub zawoalowany.

 Napisane przez praktyków, ludzi uzależnionych, którym te proste wskazówki pomogły odnieść sukces na drodze walki z uzależnieniem.

Jedno z badań pokazało, że aż 88% postanowień kończy się porażką. I to tak prozaicznych, jak „schudnąć kilka kilo” czy „regularnie ćwiczyć”. Co dopiero postanowienie wyjścia z pornografii.

Znalazłem Wasz serwis internetowy przez znajomego. Zainteresował mnie, bo pisaliście o czymś, co dotknęło mnie osobiście. A mianowicie o pornografii.
UWAGA! Historia zawiera nieprzyjemne opisy.

Sprawdź swój stopień uzależnienia od oglądania pornografii.

Czy wystarczy postanowić: od jutra zrywam z porno? Zobacz jak jest.

Każdy, kto zmaga się z uzależnieniem zauważa, że najłatwiej mu o wpadkę, poddanie się chęci zrobienia czegoś głupiego, gdy się nie czuje zbyt dobrze. Dlatego warto zwracać uwagę na negatywne doświadczenia.

Artykuły w częściach "neurobiologia" i "relacje" mówią nam o tym, od czego uciekamy. Potrzebujesz jednak też wiedzieć, co zrobić, by Twoja walka nie zmieniła się w próby „niemyślenia o słoniach”.

Co możesz zrobić, gdy jesteś smutny, zmęczony, głodny, niewyspany, zły, spięty itp?

Gdy pozwalamy myślom na nowo rozpamiętywać pornograficzne wspomnienia i fantazje, wzmacniamy połączenia w mózgu, uruchamiamy dopaminowy „haj”.Samo fantazjowanie o pornografii i jej wspominanie ma podobny wpływ na mózg jak jej realne oglądanie.

Lista (mamy nadzieję rozbudowująca się) terapeutów zajmujących się kompetentnie tematem uzależnienia od pornografii.

Alarm przeciwpożarowy. Czy to tylko strata czasu, czy coś przydatnego?

Jeśli jesteś osobą wspierającą przyjaciela w walce z uzależnieniem od pornografii, znajdziesz tu kilka cennych wskazówek.